Alla inlägg den 8 april 2011

Av Carl-Jakob Olsson - 8 april 2011 23:26

  Den här dagen har varit lååååång! Skolan var helt okej, vi levde typ på klubbor hela dagen :D sen började det ju blåsa skit mycket så strömmen har ju gått flera gånger.. När vi åkte i tåget på vägen hem så försvann strömmen i ledningen så jag, Victor, Anna, Elin och Carro fick sitta fast någon stans i skogen i en timme, fast det blev ganska kul ändå : ) Sen hann jag bara komma hem och äta tills jag skulle iväg med Simon och gänget till hallen för att spela lite innebandy. Allt var bra tills det började bli mörkt ute då vi märkte att strömen hade gått där med... att spela innebandy i en hall som är utan lyse är vell nget att rekomendera så vi bestämmde oss för att åka hem och precis när skjutsen kommer för att hämta oss så kommer strömmen tillbaka, snacka om oflyt, men men : ) blev en soft hemmakväll istället och ladda inför hockeyn imorgon, då smäller det!

Presentation


En liten blogg bara som drar med er i mitt liv eller vad som nu händer : )

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards